Friday, November 20, 2009

SAN DIEGO tour 2009 (15. del)

Po obisku BlackBoxa sem pobrskal po webu o ljudeh, ki sem jih uspel spoznat med njihovim delom. Izvedel sem par presenetljivih stvari (all photos by Shigeo) :

1) Bill Thompson - tip (na sliki ta lev) je vokalist benda The HeartAches v katerem po bobnih zbija sam Kristian Svitak (ex Black Label, zdaj 1031 Skateboard). Ce ste gledali bonus videopart z Zero videa New Blood v katerem skejta Sheldon Meleshinski, nikakor niste mogli preslisat komada Teenage Hypohondriac. Ako ste ga, skocite na njihov myspace - http://www.myspace.com/theheartaches




















2) Sean Allen - ni mi izdal svojega vzdevka. No ja, se kar razumljivo, glede na to, da ga klicejo Gay-Dad. Tistih 5 minut njegovega skejtanja mi je povedalo vse in se vec. Cel kup trikov na krivinah in nollie backside bigspin to backside nosepick na strmem kvoterpajpu - ni problema!





















3) Joe z Avstralije - hmm... znan obraz. Itak. Pise se Pease, Avstralec in super skejter, ki v Volcomovem videu "Lets Live" pove najvec o preminulem Shane-u Cross-u, nenazadnje pa si je v taistem videu prisluzil se zadnji part... check it out - http://www.youtube.com/watch?v=h8QUwgakryc

No comments:

Post a Comment