Tuesday, June 21, 2011

INTERVJU: Sewa Kroetkov

[portret; vir: tackyworld]

Sewa Kroetkov… kaj povedat o njem drugega, kot do, da je stroj. Dobesedno stroj. Mašina. Stil, selekcija trikov, konsistenca, noro. Je bilo le še vprašanje časa kdaj bo osebek postal opažen širom sveta. Naposled se je to le zgodilo, saj je potrgal na vseh možnih tekmovanjih, vse skupaj pa se je začelo kar na fletu (Game of SKATE) ter s kratkimi reklamami za svoje sponzorje, ki jih ni malo.

Preberite si kaj je Sewa povedal ekskluzivno za Pendrekov web:


MF: Odkar si v finalu evropskega Game of SKATE leta 2010 v Amsterdamu osvojil drugo mesto, se je zate kar nekaj stvari spremenilo, a? Kako je vse skupaj izgledalo?
SK: Okej, torej v evropskem finalu mi je dobesedno rit sprašil Joakim Johansson iz Švedske. Takoj po zadnji prejeti črki mi je omenil, da noče na svetovno amatersko prvenstvo in da prepusti mesto meni. Na vsak način sem ga hotel prepričat v to, da se mu splača, da so vsa pota odprta pa čeprav sem si tudi sam res želel čez lužo. Nikakor ga nisem uspel pregovoriti, letalsko karto mi je tako podaril, sam pa sem mu dal že na mestu v zameno nekaj denarja, ki sem ga dobil na best trick kontestu, ki je potekal v parku par ur prej. To se mi je zdelo fer pa tudi Joakimu je ustrezalo. Tako sem se udeležil svetovnega amaterskega prvenstva, kjer sem zmagal in po tem ostal v Ameriki 3 mesece in snemal za Blind video.

MF: Kje pa si živel tam? S kom si največ skejtal?
SK: Najprej sem ostal pri Matt-u Chaffin-u (Almost flow rajder). Spoznal sem ga že eno leto poprej, ko sem bil prav tako na 3 mesečni turneji po LA-ju. Potem pa sem pristal in najdlje ostal pri Bill-u Weiss-u (Blind team manager) pa vmes še pri filmerju Darien-u Brown-u pa tudi pri prijatelju Christopher-ju Chann-u, ki ima v eni izmed Blindovih nedelj na TransWorldovi strani par trikov.
Težko rečem s kom sem skejtal največ, ker sem večino parta posnel z Bill-om. Nekaj stvar tudi z Darien-om pa s filmerjem iz LA-ja, Erik-om Sandoval-om. Ko sem bil v LA-ju, sem največ skejtal s frendom Christopher-jem.


MF: Pa si šel po tej dolgi filmerski turneji še kdaj na hitro nazaj v Ameriko?
SK: Ja, ko se je tour končal, sem šel domov na Nizozemsko za dober teden in pol, potem pa ponovno čez lužo na Berrics-ov Battle at the Berrics 4, kjer sem hitro izgubil, heh. Vseeno pa sem posnel “Banging”

MF: Blind je nedavno izdal video amaterjev This Is Not A Test, katerega odpre ravno tvoj videopart. Koliko dolgo si snemal za celoto in kako si (po pravici) z njim zadovoljen?
SK: Celoten part sem praktično posnel v teh treh mesecih, ko sem bil na turneji v Ameriki. Prva premiera videa je bila že v Tampi na kontestu, takoj po tem pa sem posnel še na domačem Nizozemskem par trikov. Je Bill hotel, da bo prodajni video izgledal vseeno malo drugače kot tisti, ki je bil že predstavljen. Svoj part… to je vedno težko ocenit. Vesel sem, da imam part, da sem del tega, konec koncev pa itak veš, da nikoli ne boš popolnoma zadovoljen s predstavljenim, ker vedno lahko narediš še bolje. Res sem hotel naredit super hud part pa mi manjka vsaj par handrail trikov pa flip trikov čez velike štenge in čez štange, ampak tega se pa ful bojim…

MF: Dobre sponzorje si dobil, ni kaj. Kdo vse je na tej listi?
SK: Na listi so Rollin skateshop, DC, LRG, Blind, Haze wheels, Jessup griptape in Tensor trucks.

[frontside flip; vir: Blind Skateboards @ facebook]

MF: Veliko fotk in videov izdajaš, viden si naokoli po svetu. Misliš, da boš kaj kmalu postal pro?
SK: Kmalu sigurno ne, mogoče pa se vseeno endan to zgodi.

MF: Kakšni pa so trenutno tvoji plani? Potovanja? Snemanja? Demoti in kontesti?
SK: Želim si še enkrat nazaj v Ameriko ampak namest za 3 mesece v enem kosu bi šel raje večkrat po mesec in pol ali dva meseca. Fino bi mi bilo spet veliko posneti in skejtat kakšen kontest, če se ravno takrat odvija kje v bližini.

MF: Kaj pa skateboarding na splošno, kakšen je tist tvoj glavni cilj na tem področju?
SK: Absolutno je glavni cilj uživat v tem kar delaš, se imeti fajn na skejtu, AMPAK sedaj, ko vidim, da imam možnosti živeti od skateboardinga, bom delal na tem (govora je o sponzoriranju)

MF: Lahko v tem morju skejterjev izpostaviš kakšnega rajderja, ki je tvoja influenca, ki ti je dal tisti pravi power, da si kar si?
SK: Sigurno sta to Paul Rodriguez ter William Phan. William je imel več kot odličen part v Lordz videu They Don’t Give a Fuck About Us, za P-Roda pa težko rečem kateri je bil tisti najboljši videopart, saj jih je posnel res ogromno.

MF: Bi za finiš svetoval našim mladcem, ki ciljajo že v štartu na sponzorstvo in na to, da postanejo proji?
SK: Nikakor ne preveč mislit o the ciljih. Biti sponzoriran, biti pro, ni to to, treba se je osredotočat na skejtanje in ga ohranit živega. Treba je iztržit maksimum, se potrudit in pustiti poti odprte – vse se lahko uresniči, velikokrat pa se to ne zgodi. Nikakor obupat, skejtat za zabavo je na prvem mestu.

MF: Hvala ti Sewa za tvoj čas pa srečno naprej, ane?!
SK: Tud tebi Marko pa sorry, ker je trajalo tako dolgo z odgovori…


[Sewa Kroetkov v videu We Don’t Know]

No comments:

Post a Comment