Sunday, June 5, 2011

INTERVJU: Dane Burman

[portret; osebni arhiv]

V času velike ekonomske krize, kjer se v skate industriji dogaja marsikaj, kjer manjše firme ali propadajo kot po tekočem traku ali pa se hočeš-nočeš prodajajo velikim korporacijam, ostajajo še vedno izjeme, ki ostajajo pristne in ne jebejo žive sile – brez dvoma je ena izmed teh, ki še vedno dobro delajo, distribucija Blackbox, ki je dom petih firm: Zero, Mystery, Slave, Insight in tudi Fallen, ki je v fazi snemanja novega videa in s tem tudi v fazi poletnih “delovnih dopustov” – tako je ekipo parih pro/am skejterjev, team meneđerja, filmerja in fotografa pot zanesla tudi k nam, po koncu omenjenega toura pa sem se uspel na kratko pogovorit z Dane-om Burman-om (Zero, Fallen, Insight), ki je za bralce Pendrek magazina povedal marsikaj zanimivega…

MF: Hej, Dane! Tele turneje je zate končno konec, a? Koliko časa je trajala v celoti?
DB: Hej! Ja konec je. Zame se je štartala že v Turčiji. S Fallen ekipo sem bil tam 2 tedna, potem pa so vsi odšli nazaj v Ameriko, sam pa sem odločil za Barcelono in skejtal tam s prijateljem. Tam sem skejtal 2 tedna, nato pa sem se v Angliji spet pridružil Fallen ekipi, s katero smo pot nadaljevali, sepravi je moja celotna turneja trajala cca 2 meseca.

MF: In? Izkušnje? Kako je bilo, če pogledaš na celoto?
DB: Odlično je bilo! Vse to so bile zame destinacije in lokacije na katerih prej še nisem bil. Vedno mi je super videvat nove stvari, skejtat nove spote in spoznavat nove ljudi.

MF: Kaj pa osebno preferiraš – skejtat demote ali biti na filming misiji?
DB: Teden snemanja je zame vedno bolj zabavna izkušnja. Se mi zdi, da je mulariji zadnje čase še kar vseeno za demote, vsaj izgleda tako…Je bilo pa v Italiji na enem izmed dveh demov res noro. Mislim da je bilo to v Cesseni. Ljudi je bilo veliko, vzdušje res fajn in če bi bili vsi demoti na tem nivoju, bi bila stvar bolj zanimiva kot je.

MF: Po Italiji pa ste se ekipno odločili za obisk Hrvaške. Kako to, da ste se fokusirali na Zagreb in ne tudi na okoliška mesta?
DB: Hoteli smo obiskat države/mesta oziroma kraje, kjer še ni bilo videnega veliko skate materiala. Snemamo za novi Fallen video in to nam je nekakšen cilj, zato smo se odločili za Hrvaško. Nevem točno kdo je bil tisti, ki je dal piko na i, da bo fokus na Zagrebu, ampak sam sem užival, nimam kej rečt.

MF: Te je kakšna stvar posebej motila? Spoti so okej?
DB: Ne, zakon je bilo. Skoraj vsi spoti so malo “ghetto”, obenem pa so bili prav zaradi tega tako kul za furat. Še kar smešno mi je videt nekje takšno (ne)skejtabilno stvar, ker če bi se takšni spoti ponujali pri nas doma v Avstraliji ali pa v Ameriki, bi se jih posamezniki skejterji sigurno lotili in sami popravili (npr. razpoke v tleh pred rejli in stopnicami), tu pa ni bilo tega filinga, ker enostavno ni tako veliko skejterjev in se stvar ne poštima. Ima svoj čar skejtat rahlo zjebane stvari.

[backside smith grind; osebni arhiv]

MF: Kaj pa dan v Sloveniji? Kako se spominjaš tega dneva, ko ste z razredčeno ekipo prišli v Ljubljano za dobrih 5 uric?
DB: Ma noro mi je bilo, res sem užival. Bil je to en izmed prvih dnevov v tednu na Hrvaškem in en redkih dnevov, kjer se nisem počutil zmatranega, tako, da sem se kar po najboljših močeh potrudil in poskejtal. Hvala ti, da si nam/mi omogočil to, res lepo od tebe!

MF: Ni problema. Nam lahko zaupaš kaj več o prihajajočem Fallen videu?
DB: Naslov videa bo Road Less Traveled. Stvar bo temeljila na skejtanju z ekipo in sicer na lokacijah za katere ne bi vsak pomislil, da so tako dobro skejtabilne. Pokrival bo vse – od celotne izkušnje iz potovanj pa jasno tudi do skejtanja. Ne vem točno kdaj je postavljen deadline, mogoče čez eno leto od sedaj, postava pa bo celotna: Jamie Thomas, Tom Asta, Garrett Hill, Josh Harmony, Billy Marks, Tommy Sandoval, Slash, Tony Cervantes, Jon Dickson in jaz. Sigurno sem še koga pozabil, hehe.

MF: Pa je to tvoj glavni cilj sedaj, Fallen video?
DB: Ne, glavni cilj je snemanje za prihajajoči Zero video “Cold War”, kjer hočem, pokazat svoj maksimum, za katerega se trudim že od samega začetka kariere. Potemtakem je Fallen video oziroma snemanje zanj neke vrste dopust, hehe. Sem pa videl že veliko zanimivih spotov, doživel veliko, spoznal kul ljudi, mest, kultur in obenem tudi dobro pofural ponujeno.

MF: Si želiš še kdaj zalutat v naše kraje?
DB: Veš da bi, kako ne, ampak sem finančno broke ko kurba… edino, če bom šel na stroške koga drugega, kar pa dvomim, da se bo to kdaj zgodilo, hehe.

MF: To bi blo kar to, hvala ti za tvoj čas, Dane. Ker je pa tole zadnje, deseto vprašanje, lahko napišeš še kaj za bralce našega webzine-a.
DB: Hvala tebi, Fogy in Lukatu tudi, za skupno skejtanje in druženje, super sta. Za bralce, skejterje pa “Skate or die”!




[Dane v Zero videu Strange World]



No comments:

Post a Comment