Tuesday, August 16, 2011

INTERVJU: Ronnie Creager

Mislim, da nima smisla pisat nekih uvodnih besed v ta intervju… Ronnie je pač človek, ki navdušuje že skoraj 20 let.

Uživajte v intervjuju, ki je svež in ki je bil narejen prav za Pendrekovo stran!

[portret; osebni arhiv]

MF: Živjo Ronnie, moram ti povedat, da sem se pravkar vrnil s koncerta Jimmy-ja Cliff-a, katerega sem poleg mnogih znancev tudi jaz obiskal prav zaradi tvojega in tudi Lavarjevega [McBride] videoparta iz legendarnega videa Trilogy iz leta 1995. Kako se spominjaš the časov?
RC: Hej. Super to slišat! Snemanje za Trilogy je bilo nadvse zabavno. Odlično se spominjam te dobe. V bistvu je bilo še kar podobno današnjim dnem, a brez dvoma manj stresno kot je to sedaj.

MF: Tam smo te gledali v Duffs čevljih, kasneje pa smo vsi padli v eS video Menikmati. Kakšna zgodba stoji za tem? Širile so namreč govorice, da naj bi te ekipa odpustila zaradi tega, ker tist čas nisi nabijal šteng…
RC: eS sem zapustil, ker enostavno nisem bil zadovoljen. Ni bilo opravka z nikakršnimi stopnicami in skakanjem čez, bilo pa je veliko pritiska takrat skejtat na določen način. Hotel sem skejtat po svoje in to me je vedno osrečilo.

MF: Takrat si zaštartal firmo šuhov Nadia. Kako dolgo je ta reč trajala?
RC: Skušal sem začet z lastno firmo superg in sicer je bilo to kakšno leto po tem, ko sem zapustil
eS. Trajalo je vsega skupaj približno leto dni, potem pa je stvar razpadla zaradi različnih (slabih) pogledov med poslovnimi partnerji.

MF: Dobro se spomnim reklame za Droors kompanijo “One landed in the Cuckoo`s nest”. Je ta reč dejansko kdaj izšla in kaj je pravzaprav bila? Videti je bilo, kot da gre za video…
RC: Bila je le reklama. Kampanije oglasov so bile videti kot video na VHS formatu. Ja, bila je dejansko samo reklama, ni bilo mišljeno kot video pred izdajo.

MF: Če se še malo vrneva na tvoje šuh sponzorje – kasneje si bil opažen skejtat v Circa čevljih, Adio in sedaj že en čas v Lakai. Lahko bi te počasi tudi uradno objavili kot njihovega rajderja, a?
RC: Ja, en čas že nosim Lakai in poskušam dejansko nekaj napraviti na tem področju…

[Ronnie in njegova nova Blind reklama - lipslide to switch crooked varial flip out - v dežju; foto Blind Skateboards]

MF: Še ena stvar me je begala že v preteklosti, upam, da mi/nam lahko razrešiš to vprašanje – spet sem pri reklamah in sicer ste pri Blind imeli cel kup oglasov v tem stilu – na enem ti držiš razbito VHS kaseto, v roki imaš cel kup zmečkanega filmskega traku, pod sliko pa tekst “Ronnie Creager – 0 tricks down, 50 to go”. So bili to tisti težki dnevi Blind Skateboards?
RC: Sploh ne. Blind je takrat izdajal reklame za video, ki naj bi izšel v tistem času. Bila je le bolj smešna ideja katero sem skušal zrealizirat, stvar pa je izgledala kot da se je ves moj video material izgubil oziroma uničil in da sem moral stvar še enkrat začeti znova.

MF: Si glava podjetja Etcetera. Za kaj sploh gre tu?
RC: Etcetera je skejtersko podjetje, ki skrbi za aksesoris. Dodatke torej. Štartal sem jo pred enim letom s prijateljem Marty-jem. V bistvu vidim Etcetera artikle prej kot “nujno pomembne” in ne kot dodatke. Izdelujemo dvoje vložke za v notranjost vaših obuval – “primo pad” je za tiste, pri katerih trpi lok podplata, če pač pristaneš s skejtom na primo. Hi-Pro in pa tudi Lo-Pro pa je oz. sta vložka z gelom, ki oblažita udarce v vaši peti in na sprednjem delu noge. Brez dvoma so to najboljši vložki, ki sem jih sam kadarkol poizkusil. Izdelujemo tudi stabilizatorje za gležnje, s katerim lahko neovirano skejtaš in hodiš. Za človeka, ki ga bolijo noge oziroma ima težave z zvijanjem gležnjev in pa za tiste, ki bi radi mogoče ponovno skejtali, bo stvar kar prava. Smo pa še kar novo podjetje, delamo na novih produktih. Skočite na našo stran pogledat kako in kaj – www.etceteraproject.com

MF: Blind Skateboards trenutno dobro dela? Sprašujem glede na dejstvo, da je v vsakem drugem stavku, ki ga svet izgovori, najdena besedna zveza “ekonomska kriza”…
RC: Naredili smo kar nekaj sprememb in naredili bomo vse, da se preživi. Blind deske in njihova garancija ter življenska doba sta nepremagljivi. Kljub ekonomski krizi se pri Blind še vedno trudimo, da bi izdelovali najboljše skejte deske za ljudi, ki se radi učijo novih trikov… brez lomljenja deckov.

MF: Ne dvomim v to, da ne uživaš, ko delaš za TransWorldovo rubriko Blind Sundays, ki razveseljuje že več kot leto dni na TWS-jevi strani…
RC: Ja, snemanje za Sunday Fundays je super. Veliko je zabave, obenem pa tudi veliko dela. Vešda se veselim vsakič, ko gre stvar online.

MF: Imaš še kakšno sporočilo oziroma nasvet za bralce našega magazina in webzina, Pendrek?
RC: Pazite nase in uživajte v skejtanju!

[Ronnie-jev part iz legendarnega videa Trilogy, 1995]

No comments:

Post a Comment