Friday, September 23, 2011

INTERVJU: Alex Mizurov

Veliko je evropskih rajderjev, ki trgajo po Evropi, malo pa je tistih, ki jim je uspelo tudi čez lužo. Alex Mizurov, skuliran dečko, ki smo ga spoznali pred točno enim letom, še vedno ripa tako kot se spodobi. Pred časom sem šel z njim skozi par vprašanj, na katere je brez težav odgovoril in povedal kako, kaj, kdaj in zakaj...

Uživajte ob prebiranju!

[portret; osebni arhiv]

MF: Hej Alex! Ena kratka osebna predstavitev za naše bralce bi bila prav fajn, lahko pa nam zaupaš tudi kakšno stvar o sebi, ki je ne ve veliko ljudi?
AM: Hej, sem Alex Mizurov in sem se rodil v Kazahstanu. Trenutno imam 23 let. Moj priimek je ruski, moj oče prihaja od tam. Še vedno živim v Nemčiji, kmalu pa se selim čez lužo, na Long Beach. Prvi ollie sem sfural na domačem hodniku.

MF: Na svetovno skejt sceno si praktično poletel na dan, ko si na original eS game of SKATE premagal Chris-a Cole-a, ampak pot do tja sigurno ni bila enostavna. Kako si štartal vse skupaj?
AM: V šoli sem imel prijatelja, ki se naj bi s starši kmalu odselil. Imel je skejt in dan preden so se odselili, sem ga prašal, če lahko poizkusim, da me ful matra. In na koncu mi je skejt dal za darilo. Noro mi je bilo!
Sicer pa sem začel skejtat pri svojih 12-ih letih, okrog leta 2000 je bilo to in od takrat pač skejtam. Prej sem igral nogomet, kot vsak otrok v Nemčiji, hehe. Ampak skejtanje… ja, nisem mogel niti nehat, takoj sem bil zasvojen!


MF: Siguren sem, da mladino zanima kako ti je šlo po zmagi v game of SKATE dalje v življenju, kako so se stvari spremenile (ponudbe novih sponzorjev, turneje, etc)…
AM: Ja, noro je bilo! In za tem stoji tudi zgodba… Pred tem smo moj team manager Christian Dittrich (RDS), Julius Dittmann (24/7 Distribution) in jaz leteli v San Diego, kar je bil moj prvi trip v Ameriko in imel sem v glavi eno stvar… Spomnim se sedenja s Christianom (aka DJ Wemsor) v njegovi kuhinji in sem mu omenil, da mislim, da bi mogoče pa lahko res zmagal game of SKATE na tem tekmovanju. Videl sem par online iger iz preteklih let in da sem skoraj siguren, da bi lahko zmagal! Spogledala sva se, njegov odgovor je bil »Sounds like a plan« in oba sva padla v smeh. Hehe! Noro, jasno se mi je lajf popolnoma spremenil takrat!

MF: Kateri so tvoji trenutni sponzorji?
AM: Plan B, Osiris, Planet Sports, Oakley, Silver, Diamond, Nixon, Bones, FKD, Ogio, EMillion Grip



[Frontside Kickflip, Sicilija; osebni arhiv]

MF: Pa sedaj? Občutiš ekonomsko krizo oz. si jo imel možnost občutit na način, da je kdo izmed sponzorjev od tebe zahteval kaj več, ti plačeval manj denarja za na pot in podobno?
AM: Ja, kriza se čuti... oziroma se je čutila. Veliko podjetij je trdo delalo pred leti, celo velike družbe so bile prestrašene, ker sta se njihov profit in zaslužek krepko zmanjšala. Od takrat naprej pa se mi zdi, da velika podjetja in korporacije spet boljše delujejo, tiste tamanjše pa umirajo in ugašajo druga za drugo. Rečem lahko samo to, da sem imel srečo, da sem v tahujših časih živel v Nemčiji, kjer kriza ni bila tako močna kot v ostalih državah. Vsaj zdi se mi tako…

MF: V Barceloni jeseni 2010 je bilo precej noro, kaj? Se nas spomneš, ko smo s kamero tekli naokoli in dajali list z besedilo »Ajkula, drakula« za brat, katerega si tudi ti prečekiral?
AM: Hehe, ko sem pogledal video po skoraj enem letu, sem se jasno takoj spomnil. Res je bilo noro, hehe. Za ljudi, ki mogoče niso videli tega vašega videa, vam dam kar jaz link, hehe - KLIK

MF: Pa se ti zdi Barca še vedno no.1 mesto za skejtat? Kje je še noro, da bi nam mogoče lahko svetoval oz. kje je po tvojem mnenju še arhitektura namenjena nam, skejterjem?
AM: Ja, sigurno je Barcelona eno najboljših mest na svetu, sploh mesteca in vasi okrog Barcelone so nore! Dubaj in Abu Dhabi sta tudi zelo noro in Kitajska, to je pa cel nov spot!

MF: Sigurno delaš na novem videopartu. Ga lahko kaj kmalu pričakujemo?
AM: Ja!

MF: Kakšne imaš še trenutne plane?
AM: Kot sem že omenil, selim se v LBC (Long Beach), kjer bom skušal živeti sanje – skejtat, imet se fino in uživat v lajfu.

MF: Ti dam še par vrstic za finiš, za vse bralce našega online magazina Pendrek, mogoče kakšna lepa gesta? Sicer pa hvala za tvoj čas!
AM: Zapomnite si: Ne premišljuj o stvareh, katerih nimaš in bodi hvaležen za tisto kar imaš. In če se boš potrudil doseči ta cilj, vloži vanj vse kar imaš in stvar se bo uresničila. To sem se naučil v svojem življenju…
Ja, tud tebi hvala za intervju pa upam, da se še kdaj ujamemo kje, na cesti v Barceloni spet, hehe!








[Alex Mizurov VS Chris Cole, eS game of SKATE, 2006]

No comments:

Post a Comment