Wednesday, December 7, 2011

INTERVJU: ANTHONY SCHULTZ

Ko sem bil poklican s strani slovenskega distributerja za Blackbox produkte, kjer rastejo tudi Fallen šuhi, in seznanje z dejstvom, da se bo ekipa v okviru svoje evropske turneje oglasila tudi v Ljubljani, mi je bilo enostavno noro vedet, da se bom spoznal z njimi in jih imel priložnost popeljat po domačem mestu.
Kljub temu, da je bilo druženja vsega skupaj le par ur, pa smo se super ujeli.
Ob vsakem slovesu se jasno vzame tudi kontakte in ti kontakti so mi še kako prišli prav – dobil sem željo, idejo in priložnost, da na kratko o tem in onem povprašam Anthony-ja Schultz-a, ki je en zadnjih, ki je prišel na Fallen team, ne dolgo po omenjeni turneji pa je z videopartom, ki se zaključi z enim najbolj norim ollie-jem, več kot le zasluženo postal še pro za $lave Skateboards.
Uživajte v prebiranju zanimivega in sproščenega pogovora!


[Ponesrečena akcija; foto: osebni arhiv]

MF: Pred kratkim si postal pro pri $lave. Ali že občutiš tisto razliko med amaterskim in profesionalnim stažem? Je sedaj veliko več pritiska in obveznosti?

AS: Ne, niti ne čutim ničesar od naštetega, ni nobenih bistvenih razlik, razen skejtanja kakšnih tekmovanj s tahudimi možakarji, hehe.


MF: Pro part za $lave, kjer so te proglasili za novega proja, je enostavno ubil. Kako zadovoljen si z njim sedaj, ko je od tega že minilo nekaj časa?

AS: Ja, sem kar zadovoljen. V bistvu sem imel v glavi še 2 trika, ki sem ju res hotel odfurat in posnet. Sem se zanju na eno izmed lokacij vračal vsaj 6, če ne celo 7 dni zapored, pa mi ni nikoli ratalo, haha. Delovalo mi je cel wow, da bi stvar odfural, sedaj pa se mi zdi prav smešna celotna situacija, ampak tako pač gre v skejtanju. Pa saj sam veš kako je…

MF: Ja, ni izi. Poveš kaj o Fallen evropski turneji? Kateri demo oz. v katerem mestu ti je bilo najboljše?
AS: Uf, turneja je bila super zabavna. Res se ne spomnim kater demo in v katerem mestu je bilo najbolj epic, mi je bil pa res všeč tisti skejtpark, ki je imel travnat gap in par handrailov in mini cradle. To je blo res prov tha shit, noro.

MF: Kaj pa preferiraš sam, furat demote ali imeti teden dni frej za sporoščeno druženje in street skejtanje, filmanje, kjer ni mega enih ljudi?

AS: Oboje je fajn, a veš? Ima vsaka stvar svoj čar, je pa odvisno od samega vajba. Bilo je par demov, katerih enostavno nisem fural, sem sedel, kar iz sponzorskega vidika ni kul, ampak pride tak dan. Nevem, če se pač ne počutim na tisti dan, da bi fural, ne furam, pa naj gre za demo ali pa običajen dan. Tako delujem. Verjetno, hehe.

MF: In dan pri nas, v Ljubljani? Mal si se zgubil, hehe. Pa nasploh? Ti je bilo kul? Ostalo kaj v spominu?

AS: Ja, spomnim se, da se nisem počutil najbolje, je bil pa tisti spot z ledgi res hud. Tom Asta je raztural in Dane Burman je posnel linijo. V centru mesta se spomnim, da sem odlutal najdet lekarno in sem na poti opazil neko super dobro bejbo. Da nujno rabim v lekarno, je bil najboljši izgovor takrat, da sem lahko štartal debato z njo, hehe. Izkazalo se je, da je lekarna prav zraven njenega vhoda v stanovanje. Ni dosti manjkalo, pa bi se odvlekel k njej, hah. No, to se pač ni zgodilo in sem šel nazaj, kjer smo se prej razšli. Tam ni bilo nikogar, sem se malo naokrog zapeljal in potem si me ti našel – tenks še enkrat, stari, hah!

[Anthony, Dane in Fogy v Ljubljani; foto: Shigeo]

MF: Smeh je bil, ja. Tole mi je še interesantno. Prej si fural za Adio. Čudne stvari so se tam dogajale proti koncu. Kako si izvedel, da ne boš več na ekipi in da gre stvar v maloro?

AS: Ubistvu so nas dobesedno odfukali. Neka frka je bila s pogodbo in luknjo v njej. So nam javili, da se zna zgoditi, da nas bodo par odpustili in to kaj kmalu in da naj nas niti plačali več ne bi. Skratka, mi butli, smo spregledali tisto luknjo in tako se je pač stvar končala. Konec koncev se je stvar izkazala super zame. Res sem hvaležen in zadovoljen, da sem pristal na Fallen, ki so res taprava ekipa in produkti so več kot očitno nori. Sej veš, jih tudi sam furaš.

MF: Za otroke in ostale perspektivne mladce, daj še ti povej svoj pogled in realno sliko kako težko je biti uspešen in plačan skejter ta moment oziroma mogoče rajši podaš kar kakšen nasvet za tiste, ki skejtajo za to, da bi dobili sponzorstva?

AS: Najboljši nasvet je, da furaš. Furaš s frendi in se imaš fino. Ne planirat ničesar. Si na ulici, hodiš, kruzaš naokol in se maš fino. Ne misli preveč, a veš? Se mi zdi, da je to totalno naravna in kul pot, da te potemtakem folk ujame, najde, spozna in ti ponudi tovrstno pomoč.

MF: To je to. Bi mogoče za sam zaključek še kaj povedal našim bralcem Pendrek webzine-a?

AS: Kaj čem rečt drugega, kot hvala, da prebirate tele moje bedarije, tebi pa tenks, da si se lotil tega, upam, da si se vsaj malo zabaval ob sestavljanju vprašanj, hehe.


No comments:

Post a Comment