Wednesday, November 23, 2011

Intervju + Video: YO CHILL

Intervju o ekipi Relax, o svežem videu Yo Chill, se je razpričal Jan Petković, vprašanja pa so bila nekako takšna:

[Če zamudiš na premiero, te pač ni na siliki - ekipa Relax in manjkajoči Denis Usainović]

MF: Opiši projekt Yo Chill v desetih besedah, po svoje.

JP: Zabava, veselje, razgibanost, skateboarding, video, hustlanje, izpolnjen cilj, usedline,… ma nevem člouk, vsak dan ga pogledam. Tolk mi je kul, ko smo končno nardil video, bolš se počutim, ko takrat, ko sem končal srednjo šolo.

MF: Tvoj part izstopa in to je tvoj prvi part. Kako to? Kako se je sploh štartala vsa Relax smetana?
JP: Nevem, od 2000 že skejtam, iz Kisovca sem, do 2. letnika srednje šole sploh vedel nisem, da se da fisheye dobit v Sloveniji. Cilj mi je bil posnet video nekoč, uživat v skejtanju, hodit okol in videt stvari tudi okrog skateboardinga. Imel sem eno malo ekipco, ko so se ollie-ji čez 3 štenge delal, brez kamere vsi. Praktično se je pa vse okrog tega projekta začelo 2-3 leta nazaj, ko so Jan, Nejc in ekipa začeli skejtat, sam sem pa fural že 6-7 let. Mi je Jan omenil, da če ne bi bilo mene, sploh vedel ne bi za povezano skejtanje in snemanje pri nas. Noro hitro so napredovali, Nejc in Jan sploh, cel kup switch, nollie trikov, medtem, ko sem sam mislil v štartu, da switch pomeni, da imaš deck okrog obrnjen. So meli na deckih neke kronce in Relax napisano, so mi povedali, da so naredil ekipco, klapajo se vsi med sabo, vsi stari 15-16 let. Mulčki. Zakon, ful se mi je dopadla celotna ideja.

MF: Vidiš, to me je zanimalo, da ne bi celotna stvar izpadla egoistična – nisi ti tisti, ki je štartal Relax.
JP: Ne, nisem, jaz sem se dejansko k njim uštulil. Ful mi je blo fajn ime. Jan je bil najbolj za akcijo, me fehtal, da peljem sem in tja. Nejc in Jan sta mi bla že v štartu top, top dečka, za stvar skos, ne samo skejtanje, nakar sem še ostalo klapo spoznal. 1a so. In nato je padla ideja, če smo že Relax Crew, da bo naslov videa Yo Chill.

MF: Od kje ideja za naslov Yo Chill?
JP: Kar mi najprej na pamet pride, je dejstvo, da praktično cel svet skejterski preveč gleda na detajle, kaj maš oblečen, kako je kaj posneto, sfurano… jebeš to. Za hejterje, aveš, umirte se mal, delaš to zase, za svoj užitek, sej nismo proji. Gledam na skejtanje kot zabavo in tud videov nisem nikoli jemal na tak način, da more bit vse v perfekcijo narjeno, more bit mal Baker/Deathwish način – tko ko je, je.

MF: In zdej, video je uzun, kaj ti misliš, kaj sledi?
JP: Yo chill, dobesedno, ne obremenjevat se z govoricami, nekomu je kul part/video, nekomu pač ne. Boli me kurac, res. Tko jaz kot ostali delamo kar nam paše. Furat dalje, delat trike, kej novga odfurat, uživat, snemat. Ekipno smo istih glav, zato smo se pa tud tako ujel.

MF: Se obeta v naslednjem letu oz. bližnji prihodnosti Yo Chill 2?
JP: Ne bo Yo Chill 2, bo Chillax. Takoj po premieri smo se že ekipno odločil, da bo tko naslov. Delal bomo na napredku, ampak dalje v istem slogu – chillax.

MF: Tehnološko greste dalje? HD?
JP: Ne, SD for life, tako opremo mamo in s tem delamo dalje.

MF: Na koga pa staviš, da je tak entuziast, da bo v 2. videu pokazal več, kot v tem?
JP: Pomoje kar cela ekipa. Noben ni dal svojega maksimuma od sebe, tud sam ne pa čeprav sem snemal zadnja 2 tedna vsakdan. Sigurno Jan in Nejc, nenormalno ripata. Mata ful trikov in spodobnosti. Joj pa Timi tud, trikov, da jih ni konca. Ta video, prvi ekipni video, nam je dal elan. Ko je video prihajal h koncu, je vsak še tripal na to, da še kej posname. Ampak datum je bil, končat je blo treba in stvar predstavit. Fertik je, gremo dalje, fajn bo. Ekipa je taprava, drug druzga pušamo dalje. Snemanje se itak nikoli ne neha, plani vsakdan nastajajo. Čimprej…

















No comments:

Post a Comment