Wednesday, October 13, 2010

ZLAT ARHIV - šestič...

Slab teden po enem izmed snemanj za Extinguish projekt (snemanje je potekalo v letih 2000 in 2001) sem utrpel hudo poškodbo roke, kar mi je preprečilo nadaljevanje snemanja za prihajajoči Obsession video. Tako sem tudi predčasno končal s snemanjem za video Youngsters II, ki sem ga objavil pred tednom dni, sledila pa je dolga in mučna pauza. Vseeno sem s snemanjem nadaljeval in se počasi osredotočal na samostojne projekte.
Ker pa je bila stvar pred vami resnično samostojna, so temu primerni tudi kadri, ki so v velikem odstotku statični, kadar za kamero niso poprijeli Dean Gostimirović, Tomaž Šantl, Boris Košak ali Urban Petranovič. Ker pa sem imel to opcijo, da mi stvar zmontira nekdo drug, sem za pomoč prosil francoskega skejterja, ki danes velja za enega najboljših evropskih skate video montažerjev - njegovo ime je Sebastian Abes (njegova dela - KLIK):

2003 - Fogy UnReleased Part from Marko Fogy on Vimeo.

No comments:

Post a Comment