Wednesday, December 16, 2009

GOOD TIMES part 4

27. septembra leta 2003 je ploščad pred Cankarjevim domom gostila prvi slovenski Game of S-K-A-T-E kontest z nekimi domačimi pravili, kjer se je bilo treba najprej kvalificirati (preživeti vsaj 7 od 12 trikov). V vlogi spikerja je bil Tomzi, furalo pa se je flet, ledge in celo fletrejl, veljale so roke na decku, noge na tleh, etc, skratka pure fun!
Za kamero je prijel Martin Martinec, ki se je zaradi slabe moči baterije (jap, s sabo sem imel le eno) osredotočil bolj kot ne le na moje skejtanje.
V finalu, ki ga ni na posnetku, je Igor Kragelj premagal Filipa Kisina-Fiota, sam pa sem se uvrstil na 3-4 mesto (Igor je v polfinalu izločil mene, Fio pa gangsta Boby-ja).
Klip ponuja velik dobrih trikov, najbolšega pa je zavrtel nihče drug kot Dav-O...

p.s.- Ollie čez bicikl vrže bivši Backstage kitarist Breza.


2 comments:

  1. Kaj pa Davidov Half-flip :D:D:D:D:D:D

    ReplyDelete
  2. hehe, tle sm biu pa tud jest, pa se mi zdi da sm pršu med prvih 8 :) -jake-

    ReplyDelete