Friday, November 19, 2010

VSAKA SLIKA IMA SVOJO ZGODBO - 19. del

Ker me je izredno zanimala slika tega kickflipa, sem se podal do Obsessiona na Trubarjevi v upanju, da srečam tega šefa. Tam sem naletel prav na njega, nad sliko sem bil navdušen, nad ponudbo o sponzorstvu pa še bolj, saj se stvar s prejšnjim sponzorstvom (trgovina Zeus) ni izšla po pričakovanjih.
Največji nasmeh na obrazu, strgane Axion superge so takoj nadomestile nove (prav tako Axion), pogrižen preširok Stereo deck je nadomestil ožji, nov Blind (pro model Gideon Choi) in kmalu sem spoznal še ostalo Obsession gardo (rajderje ter fotografa Jako Babnika).
Spomladi leta 1998 smo se ekipno podali na Etnies tekmovanje v francoski Annecy blizu Lyona od koder tale kickflip to fakie, ki je iz objave Babnikovega članka iz revije Adrenalin, ki je bila takrat hit med skate/snowboard populacijo...

No comments:

Post a Comment